עוד כדאי לשים לב לנגישות המקום לתחבורה ציבורית. האם יש מספיק קווי תחבורה שעוברים בקרבת מקום?
האם יש במקום חניה לכם וללקוחותיכם? בתשלום או בחינם? בשפע או בקושי? האם הלקוחות שלכם יכנסו מעוצבנים כי לא מצאו חניה או שהנושא בכלל לא יעלה.
תמיד כדאי לבדוק גם את האיזור עצמו. האם הוא שקט או רועש? האם אתם מצוים בלב התוסס של העיר והמחיר הוא הרעש וההמולה או שאתם מצויים בשכונה צדדית ושקטה אך קרובה במידה נעימה?
סמנו לעצמכם ותנו ציון למיקום נסו להגיע ליעד ברכב ובאוטובוס.